Friday, April 9, 2010

bini yang kesian

hm..baru bukak blog dh nk cita pasal hal orang..ah..mampuslah..apa yang aku nk bgtau kt sini..perihal kawan aku yang kena pukul dengan suami..ish..aku jadi benci bila dgr cerita macam nih..mcam haram laki dia..masa bercinta dulu..bukan main lagi..lepas kawin..perhal nk pukul2..gila..tuh lah yang buat aku benci pada orang laki nih..dan laki aku..sib baik dia tak macam tuh..walaupun dia tuh kaki pukul masa zaman sekolah dulu..tp,tak lah sampai pukul aku..pukul2 manja tuh..adalah..hhaha...dan perkara ni bukanlah perkara baru bagi aku..kawan aku,bukanlah seorang ja yang ada masalah laki panas baran mcm ni..ramai...sbb tuh aku makin meluat dengan orang laki..dan apa yang aku bleh cakap kat sini,orang lelaki yang masa bercinta terlebih romantik tuh..hampa jangan lah percaya sangat..penipu..sbb aku buat survey,jantan yang terlebih romantik dan terlebih romen ni lah kaki pukul bini.tak percaya...ha...tak percaya sudah..hahahah...dan perempuan ni pulak...pasaipa lah bila dh kena pukul tuh,bleh pulak baik2 dengan laki lepas kejadian pukul memukul nih...mudah nya lah laki dia pujuk..pukul,peluk,cium..pastu..yang pempuan ni...lemahlah...terima ja kena pukul..tp,orang pempuan ni mmg lembut hati..ada pempuan yang kerasa hati..tp,tak ramai..dlm 100,adalah sorang pempuan keras hati.mcm aku..keras+lembut..hahaha...ntah..tgk pada tempatlah nk kerasa ka nk lembut.yang nyata..aku blum alami kes macam nih.yang menjadi persoalannya..kenapa mesti kita ni yang perempuan,mesti mudah memaafkan suami bila mereka dh buat perkara itu berulang kali..?kenapa?yang aku selalu dpt jawapan.."aku pikir pasal anak"...aku rasa tuh semua alasan..takkanlah bila ada anak..kita sanggup biar diri kita dibuat mcm binatang oleh suami sendiri..?apa punya tur...padahal..dia sayang kt laki dia tuh.dia tak tau laki dia tak sayang dia...kalau sayang..buat apa dia pukul..btul tak?dan lebih nyata lagi..sebenarnya..laki dia mesti dh ada betina lain tuh..sbb tuh dia pukul bini dia..bila dia balik rumah,dia naik angin..dia dh tak syok duduk rumah...dia syok duk kt luar...tuh sebenarnya..dan kita yang jadi bini bodoh ni...lama2..akan jadi bodoh..bangang..bengong...dan bengap..sampai 1 tahap,sangat takut dengan suami...nk bercakap pun takut..itulah kesan orang perempuan yang selalu kena hempuk nih..dan aku...mmg benci lah orang jantan pukul bini..dayus..kalau kau gengster sangat...pukul orang laki lah..apa nk pukul perempuan..!!

1 comment:

  1. dia rse hbt pkul pompuan
    tp jntan pkul pompuan..mmg bacul la

    ReplyDelete